A aldea de Veigas de Camba desapareceu no 1974 anegada polo embalse das Portas, os últimos veciños abandonárona en febreiro dese ano.



Quero recordar ó noso pobo, ós seus homes e mulleres que traballaron a terra, ós que plantaron pinos no Invernadeiro, ós que traballaron no ferrocarril, ós que tiveron que emigrar... e pídovos axuda.



Se tedes fotos de Camba, agradecería moito que mas enviásedes ó correo veigasdecamba@yahoo.com .

Se alguén sae nunha foto e non quere só ten que me avisar.



22/9/09


Nelson, na igrexa de Camba.

1 comentario:

  1. este chico ke se ve aki es mi padrino ahora vive en ourense con su mujer y sus dos hijos. yo soi olalla hija de teresa martinez fernandez ke es la hermana de mi padrino osea es decir ke son hermanos son 3 teresa nelson y eduardo el de los rizos.y sus padres son elena fernandez rodriguez y su marido ricardo martinez blanco. los padres de mi abuela elena son julio y maria k ya fallecieros.ylos padres de mi abuelo son ricardo y hortensia.somos mui felices porke vivimos en ourense xd jejjeje recuerdos de ellos para todos los de cambaaaaa

    ResponderEliminar